Skip Navigation LinksHome-Achtergronden-Congressen & Seminars-Agenda item

Connect Online 3 juni 2020

(Sport)sponsoring & marketing in het nieuwe normaal
woensdag 3, vrijdag 5 en dinsdag 9 juni 2020

Sponsorreport & SPORTNEXT bundelen hun krachten en organiseren een online congres over actuele thema's in sponsoring en marketing.

Juist in deze bijzondere tijd leven er in de sport, cultuur -en entertainment sector vragen en is er behoefte aan het delen van kennis. Vragen over hoe je het beste in deze tijden kunt communiceren, wat de aard van je boodschap mag of moet zijn en hoe je fans & klanten het beste kunt bereiken. En bij het delen van kennis gaat het natuurlijk om kennis van geslaagde voorbeelden - wat kun je leren van anderen?

Duidelijk is dat we allemaal de dingen anders moeten én willen gaan doen. We moeten met elkaar naar het 'nieuwe' normaal en bekijken welke strategieën en modellen hierin kunnen werken.connect

Inhoud
Om die reden nemen Sponsorreport en SPORTNEXT het initiatief voor Connect Online, een serie van drie korte sessies van 14.00 tot 16.30 uur met als thema's:

. woensdag 3 juni - communicatie en leiderschap in tijden van crisis
. vrijdag 5 juni - nieuwe strategieën en modellen
. dinsdag 9 juni - succesvolle praktijkvoorbeelden

Sprekers
. IEG - Terrence Burns / Peter Laatz
. De Issuemakers - Mayke van Keep
. Triple Double - Bob van Oosterhout
. Fonds Gehandicaptensport (Tik 'n Euro campagne) - Nike Boor
. bigplans - Marcel Beerthuizen
. Kumpany - Jan Paul de Wildt
. AFAS - Martijn Delahaye
. Stichting CPNB (#ikleesthuis campagne) - Annette Reijersen van Buuren
. Hill+Knowlton Strategies - Paul Kok
. Tour de Tietema - Bas Tietema (vmlg profwielrenner)

Toegang: per sessie € 49,95 (voor alle drie € 124,95)
Voor meer informatie: klik hier
Meteen aanmelden: klik hier

« terug