In een tijd waar veel organisaties kennis delen via online sessies, ziet digitaal sportmarketingbureau TDE in de aankomende fase vooral een rol om discussie te faciliteren.
Jorik Tilstra (Strateeg & Creatief): 'Omdat er een nieuwe realiteit in het verschiet ligt, kijken we alvast vooruit wat de impact hiervan is. Vooropgesteld, wij weten het zelf ook niet. Maar dat weerhoudt ons er niet van hier naar te zoeken, liefst samen met andere mensen. Ik ga volgende week in gesprek met Vincent Luyendijk (CEO Horizons) en Sjoerd van Oosten (Handpicked Agencies) over de rol van digitale marketing, innovatie en technologie op sport in ‘De Nieuwe Realiteit’. En dat doen we op een andere manier, door interactiviteit te stimuleren en alvast creatief naar de toekomst te kijken.' Deelnemers aan dit webinar kunnen tijdens het gesprek tijdelijk aan tafel komen en onderdeel worden van de discussie. Wil je niet aan tafel, maar heb je wel een vraag? Stel hem via de chat en dan probeert TDE deze mee te nemen in de discussie. Tijdens het webinar passeren ook de vijf onmisbare technologische ontwikkelingen, een intermezzo bij monde van Ruud Dankers (Head of Innovation).
- Datum & tijd: woensdagmiddag 6 mei, 14.00 uur
- Inschrijven (gratis): tde.nl/webinar
Over TDE
Sportmarketingbureau TDE uit Eindhoven is gespecialiseerd in digitale sportmarketing en werkt voor merken, clubs en organisaties in de sport zoals ASICS, Shell, UEFA, KNVB, PSV en de Johan Cruijff ArenA. In het team vind je strategen, creatieven, developers, designers en social media managers. De liefde voor sport wordt gekoppeld aan toegepaste creativiteit en gevoel voor het creëren van innovaties en digitale businessmodellen. Vanuit dat perspectief vecht TDE tegen de status quo en zet het bureau de sportwereld in beweging door continu nieuwsgierig te zijn. Oftewel, nieuw licht schijnen op de realiteit.