Skip Navigation LinksHome-Achtergronden-Congressen & Seminars-Agenda item

Growth Hacking in Sports – Meetup 23 januari 2018

Growth Hacking is een term die je nog maar nauwelijks voorbij ziet komen binnen de sportwereld. Toch zou deze moderne marketing-mindset volgens de organisatoren van deze Meetup een positieve verandering binnen het sportlandschap teweeg kunnen brengen. Waar de focus bij traditionele marketing vaak ligt op uitgebreide marketingplannen, verzadigde kanalen en acquisitie in plaats van activatie en retentie, ligt de focus bij Growth Hacking op experimenteren, leren, verbeteren en het beperken van risicovolle uitgaven.

Omdat de sportwereld kennis te laten maken met deze nieuwe marketing-mindset wordt deze Meetup georganiseerd. In interactieve sessie van twee uur laten de organisatoren de voordelen van deze nieuwe methodiek aan 75 enthousiaste sportmarketeers/sport professionals zien.

Wat kun je verwachten?
Tijdens het eerste deel van de Meetup zal Pascal van Steen - Head of Growth – GreenHome - een introductie geven over wat Growth Hacking nou precies inhoudt. Daarnaast wordt ingegaan op wat Growth Hacking voor sportorganisaties, -clubs of -merken kan betekenen.

Het tweede gedeelte van de avond wordt dieper ingegaan op één van de vele facetten die Growth Hacking kent: neuromarketing. Dit onderdeel van Growth Hacking is gebaseerd op de psychologische kant van marketing en gaat uit van wetenschappelijke benaderingen. Tim Zuidgeest - neuromarketeer bij Studio ST&T - zal middels praktijkvoorbeelden laten zien wat deze manier van Growth Hacking voor organisaties zou kunnen betekenen.

Afsluitend zal er ruimte zijn voor een nabeschouwende derde helft met een hapje en een drankje.

Locatie: Beatrixtheater, Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht
Tijden: 19.30 (inloop), 21.45 uur (start borrel)
Toegang: vrij (max. 75 deelnemers)
Voor meer informatie: klik hier

« terug